Dimarts, 13 d'octubre de 2026
Betera.com
Publicitat

L’Auditori de la Casa de la Cultura vibra amb el concert de Pensat i Fet Rondalla i Balladors

L’Auditori de la Casa de la Cultura vibra amb el concert de Pensat i Fet Rondalla i Balladors

Un viatge musical pel folklore valencià dins del programa ‘València és Música’

El passat dissabte, l’Auditori de la Casa de la Cultura de Bétera va acollir un fantàstic concert de Pensat i Fet Rondalla i Balladors, una actuació emmarcada dins del programa ‘València és Música’, que va fer gaudir el públic amb una mostra de balls i melodies tradicionals de diferents racons de la Comunitat Valenciana.

Entre les peces interpretades es van poder veure danses tan emblemàtiques com el Copeo d’Ontinyent, les Valencianes d’Albal, la Jota de Xàtiva o el Bolero de Bétera, totes elles acompanyades per l’elegància i la força dels balladors.

 

Un repertori que posa en valor la nostra tradició

El concert va oferir un ampli repertori de música tradicional interpretada amb instruments com les guitarres, bandúrries, llaüts i guitarrons, que van donar forma a una vetlada plena de ritme, emoció i orgull pel nostre folklore.

Una cita que confirma l’aposta de Bétera per la música d’arrel i les tradicions valencianes, i que va deixar palesa la importància de continuar transmetent aquest llegat cultural a les noves generacions.

Compartir

També et pot interessar