Divendres, 16 d'octubre de 2026
Betera.com
Publicitat

El Ball de Torrent ompli el poble de tradició i emoció malgrat la pluja

El Ball de Torrent ompli el poble de tradició i emoció malgrat la pluja

Les Obreres i els Majorals 2025, junt a l’Associació Cultural l’Aljama, ofereixen un espectacle memorable

Bétera va vibrar ahir amb el tradicional Ball de Torrent, un acte carregat de cultura i arrelament que va estar protagonitzat per les Obreres i els Majorals 2025, al costat de l’Associació Cultural l’Aljama de Bétera. Malgrat la pluja, l’Albereda es va omplir de públic per gaudir d’una vesprada on la música i la dansa van ser les grans protagonistes.

L’espectacle, preparat amb il·lusió i entusiasme des del passat mes de febrer, va deixar bocabadats a tots els assistents. Entre les peces interpretades es van poder veure balls tan emblemàtics com la Dansa del Paloteig, les Valencianes o la Jota de la Molinera, que van arrencar aplaudiments i mostres d’admiració constants.

 

Música i veu per a una vesprada inoblidable

Les danses van estar acompanyades per les veus de Toni Vega, Lourdes de Bétera i Marisé de Montolivet, amb el mestratge del versador Boro de Paterna, que va aportar el toc tradicional i popular a la vetlada.

Com és costum, les Obreres i Majorals van saber transmetre l’esperit festiu i cultural del poble, en una jornada on es va respirar germanor, orgull i tradició.

Les fotografies que acompanyen aquesta notícia han sigut proporcionades per l’Ajuntament de Bétera. Si voleu veure més imatges d’aquest acte tan especial, podeu visitar les seues xarxes socials oficials.

Compartir

També et pot interessar