Bétera recuperarà este divendres 18 de setembre la normalitat educativa després de la suspensió de les classes provocada per la situació meteorològica. L’Ajuntament ha acordat reprendre l’activitat lectiva en la totalitat dels centres educatius del municipi, amb l’única excepció de l’Escola Infantil Municipal ‘Xiquets’.
La decisió s’ha adoptat després que els serveis municipals hagen inspeccionat l’estat de les instal·lacions educatives i en coordinació amb les direccions dels diferents centres.
D’esta manera, després de les mesures preventives adoptades davant l’avís taronja per pluges i groc per tempestes, els alumnes de Bétera podran tornar a les aules aquest divendres.
Les classes tornen als centres educatius de Bétera
L’Ajuntament havia acordat suspendre l’activitat lectiva durant la jornada anterior com a mesura de precaució davant les condicions meteorològiques adverses.
Una vegada revisades les instal·lacions, el consistori ha comunicat que l’activitat lectiva podrà reprendre’s amb normalitat en els centres educatius del municipi.
La decisió permet recuperar les classes després d’una jornada en què la prevenció va portar també a adoptar altres mesures extraordinàries a Bétera, entre elles el tancament d’instal·lacions municipals i la restricció d’activitats a l’aire lliure.
L’Escola Infantil Municipal ‘Xiquets’ no reprendrà l’activitat
L’excepció serà l’Escola Infantil Municipal ‘Xiquets’, on no es reprendrà l’activitat lectiva durant este divendres.
Per facilitar la conciliació familiar davant esta situació, l’Ajuntament ha habilitat una alternativa per a les famílies afectades. Aquelles que necessiten portar els seus fills o filles a l’escoleta per motius de conciliació podran fer-ho a l’Escola Infantil Municipal ‘Josefa Guardiola’.
Esta mesura busca donar resposta a les necessitats de les famílies mentre l’Escola Infantil Municipal ‘Xiquets’ es mantinga fora de l’activitat habitual durant la jornada.
La decisió arriba després de revisar les instal·lacions
La recuperació de les classes no s’ha determinat únicament a partir de l’evolució meteorològica. Abans de confirmar la represa, s’ha dut a terme una inspecció de les instal·lacions educatives de Bétera.
El consistori ha coordinat, a més, la decisió amb les direccions dels centres, amb l’objectiu de valorar la situació abans del retorn de l’alumnat.
Així, este divendres 18 de setembre, la pràctica totalitat de la comunitat educativa beterana tornarà a la seua activitat habitual després de la suspensió preventiva.
Bétera avança cap a la normalitat després de les pluges
L’Ajuntament recorda també els canals disponibles davant qualsevol situació d’emergència. La ciutadania pot contactar amb el 112 o amb la Policia Local de Bétera a través del 961 69 81 81.
Per tant, la principal novetat per a les famílies és la represa de les classes este divendres en tots els centres educatius de Bétera, excepte a l’Escola Infantil Municipal ‘Xiquets’.
En este últim cas, les famílies que necessiten el servei per raons de conciliació disposaran de l’Escola Infantil Municipal ‘Josefa Guardiola’ com a alternativa durant la jornada.





