Amb l’arribada del nou curs, Bétera posa també en marxa la temporada esportiva 2026/2027. Clubs, escoles i diferents espais municipals ja han obert els seus períodes de matrícula i inscripció, amb una oferta que permet practicar nombroses disciplines i que compta amb alternatives tant per als més menuts com per a joves i adults.
Patinatge, arts marcials, gimnàstica rítmica, activitats dirigides o diferents modalitats de dansa formen part de les opcions disponibles. Una oferta que torna a convertir les instal·lacions esportives de Bétera en un dels principals punts de trobada per a la pràctica d’activitat física durant el curs.
Patinatge, karate i taekwondo per començar la temporada
L’Extraescolar de Patinatge, al Poliesportiu Municipal, ofereix dos nivells. El grup d’iniciació entrenarà els dimarts de 17.30 a 18.30 hores, mentre que l’avançat ho farà els dijous en el mateix horari. La mensualitat és de 27 euros i s’ofereix una classe de prova gratuïta. Les inscripcions poden realitzar-se a través de cptodorodado@gmail.com.
També inicia curs l’Escola de Karate Bétera, amb grups infantils, juvenils i d’adults. Les classes es desenvolupen els dilluns i dimecres de 18.00 a 21.00 hores i els divendres de 18.00 a 20.00 hores. A més, l’últim dissabte de cada mes se celebra un taller de defensa personal per a tots els nivells, de 10.30 a 12.00 hores.
Per la seua banda, el Taekwondo Club Bétera manté obertes les matrícules per a la nova temporada, amb places limitades.
Gimnàstica rítmica i una àmplia oferta de fitness
El Club de Gimnàstica Rítmica Élcar Bétera també ha obert les matrícules per al curs 2026/2027. Les persones interessades poden informar-se i reservar plaça a través dels telèfons 687 599 683 i 608 821 259.
A esta oferta se suma Bétera Fit, amb activitats al Poliesportiu Municipal i a Mas Camarena. Entre les opcions disponibles es troben Pilates, Funcional, DanceFit, Bodypump, Bodycombat i Bodybalance, així com grups reduïts dedicats a força i HYROX.
Les classes es poden reservar mitjançant l’aplicació de Bétera Fit i es pot obtindre més informació al 621 33 20 09.
Dansa per a xiquets des dels tres anys i adults
La dansa també tindrà un pes destacat durant el nou curs gràcies a Esdanza Bétera, que manté obertes les inscripcions per a grups a partir dels tres anys i també per a adults.
La seua oferta inclou ballet, ball modern, contemporani, flamenc i sevillanes, jazz musical i llatí en parelles, a més de tallers coreogràfics i competicions.
Les activitats es desenvolupen al Poliesportiu Municipal de Bétera, a l’avinguda de la Diputació. Per a informació i inscripcions està disponible el WhatsApp 695 32 56 52 i el correu esdanzainfo@gmail.com.
Bétera inicia un nou curs marcat per l’activitat esportiva
La diversitat de disciplines permet que cada persona puga buscar una activitat adaptada als seus interessos, edat i nivell, des de qui vol iniciar-se en un esport fins a qui busca continuar entrenant durant tota la temporada.
Amb les matrícules i inscripcions del curs esportiu 2026/2027 ja obertes, Bétera comença una nova temporada amb alternatives vinculades a l’esport, l’exercici físic i la dansa repartides entre els seus clubs, escoles i instal·lacions.




