“Sharing Stories, Building Bridges” busca joves majors de 18 anys amb bon nivell d’anglés, experiència associativa i destresa fotogràfica
L’Ajuntament de Bétera, en col·laboració amb els consistoris de Benaguasil i Vilamarxant, presenta el projecte europeu “Sharing Stories, Building Bridges. Participatory Photography for Youth Workers”, una experiència formativa que es desenvoluparà a Puck (Polònia) del 13 al 21 d’octubre de 2025. La iniciativa s’adreça a joves majors de 18 anysamb domini d’anglés (parlat i escrit), implicació en associacions i experiència en fotografia, amb l’objectiu d’enfortir les seues competències creatives i socials mitjançant la fotografia participativa.
Formació Erasmus+ amb expertes internacionals
El projecte, finançat per Erasmus+, comptarà amb les formadores Aleksandra Arasiewicz i Kasia Kowalska, professionals de referència en fotografia participativa i educació no formal. Al llarg de l’estada, els participants treballaran tècniques narratives, dinamització comunitària i metodologies creatives per a contar històries i teixir pontsentre realitats diverses a través de la imatge.
Inscripcions fins al diumenge 28 de setembre
Les persones interessades poden inscriure’s fins al diumenge 28 de setembre a les 23.59 h enviant un correu a andreugarrido@crea360.es amb el formulari d’inscripció i la declaració responsable degudament emplenats (adjunts a la convocatòria).
Amb aquesta proposta, Bétera continua apostant per una joventut activa, creativa i europea, oferint oportunitats reals de formació, mobilitat i impacte social a través de la cultura visual.





