Bétera afronta este divendres, 25 de setembre, una vesprada carregada d’activitats amb tres propostes que combinaran esport, cultura, literatura infantil i patrimoni. Des de les 17.00 hores, diferents espais del municipi acolliran cites dirigides a públics diversos.
La primera començarà a la Piscina Coberta de Bétera, una de les seus del Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes de Salvament i Socorrisme. Una hora després, la Biblioteca del Centre Cívic acollirà un nou contacontes en anglés i, a les 18.30 hores, la Plaça del Castell serà el punt de partida per descobrir el patrimoni local a través de la iniciativa ‘Bétera Intel·ligent’.
17.00 hores: comença el Campionat d’Espanya de Salvament i Socorrisme
L’activitat començarà a les 17.00 hores amb una important cita esportiva: el Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes de Salvament i Socorrisme, en les categories cadet i absoluta.
La competició es desenvoluparà del 25 al 27 de setembre entre la Piscina Coberta de Bétera i la Platja de les Arenes, reunint durant el cap de setmana esportistes en una competició d’àmbit nacional.
La cita converteix així les instal·lacions de Bétera en un dels escenaris del salvament i socorrisme espanyol durant tres jornades.
18.00 hores: contacontes en anglés al Centre Cívic
Només una hora després arribarà una proposta especialment pensada per acostar els més menuts a la lectura i a l’anglés d’una manera lúdica.
A les 18.00 hores, la Biblioteca del Centre Cívic acollirà el taller de contacontes en anglés ‘We’re Going on a Bear Hunt’, impartit per John Cannings.
La sessió dona continuïtat a les activitats en anglés desenvolupades durant setembre a les biblioteques de Bétera i torna a combinar literatura infantil i aprenentatge de la llengua en un entorn participatiu.
18.30 hores: ‘Bétera Intel·ligent’ descobrirà el patrimoni amb IA
La tercera cita de la vesprada començarà a les 18.30 hores a la Plaça del Castell, amb la presentació de la guia turística ‘Bétera Intel·ligent’.
La proposta planteja un passeig guiat pel municipi amb una particularitat: la incorporació de la intel·ligència artificial com a ferramenta per aproximar-se al patrimoni de Bétera.
La Plaça del Castell servirà així com a escenari per presentar esta iniciativa, que uneix patrimoni, turisme i noves tecnologies i proposa una manera diferent d’acostar-se a la història i als elements d’interés del municipi.
Tres plans diferents per a la vesprada de divendres a Bétera
La programació d’este divendres 25 de setembre permetrà escollir entre tres propostes molt diferents en poc més d’una hora: esport de competició nacional a la Piscina Coberta, literatura infantil en anglés al Centre Cívic i una activitat turística i tecnològica a la Plaça del Castell.
Una agenda que començarà a les 17.00 hores amb el Campionat d’Espanya de Salvament i Socorrisme, continuarà a les 18.00 hores amb ‘We’re Going on a Bear Hunt’ i sumarà a les 18.30 hores la presentació de ‘Bétera Intel·ligent’.
Tres cites per començar el cap de setmana disfrutant de l’esport, la cultura i el patrimoni a Bétera.




