Dimecres, 7 d'octubre de 2026
Betera.com
Publicitat

Bétera commemora el Dia Mundial de l’Alzheimer amb el compromís de millorar la qualitat de vida dels seus majors

Bétera commemora el Dia Mundial de l’Alzheimer amb el compromís de millorar la qualitat de vida dels seus majors

Sota el lema 'El no ja no és resposta', la Regidoria de Drets Socials reafirma el seu compromís amb programes com el Taller d'Alzheimer.

Bétera se suma hui, 21 de setembre, a la commemoració del Dia Mundial de l’Alzheimer, una jornada dedicada a visibilitzar esta malaltia i a posar en primer pla les necessitats de les persones que la pateixen i de les seues famílies. Enguany, la commemoració es desenvolupa sota el lema ‘El no ja no és resposta’.

Des de la Regidoria de Drets Socials de l’Ajuntament de Bétera s’aprofita esta data per reafirmar el compromís amb la posada en marxa de polítiques i programes dirigits a millorar la qualitat de vida i el benestar dels majors.

Entre estes iniciatives es troba el Taller d’Alzheimer, un programa amb el qual es busca donar resposta a les necessitats vinculades a esta malaltia i continuar treballant en favor de les persones majors del municipi.

 

Bétera posa el focus en l’atenció a les persones amb Alzheimer

El Dia Mundial de l’Alzheimer constitueix una oportunitat per donar visibilitat a una realitat que afecta no només les persones que conviuen amb la malaltia, sinó també els seus familiars i entorns més pròxims.

En este context, la Regidoria de Drets Socials destaca la necessitat de continuar desenvolupant actuacions orientades al benestar i la qualitat de vida de les persones majors, incorporant programes específics com el Taller d’Alzheimer.

La jornada serveix així per recordar la importància de disposar d’entorns de suport i recursos que permeten acompanyar tant les persones afectades com les seues famílies.

 

Un reconeixement als professionals i investigadors

La commemoració d’este 21 de setembre també vol reconéixer el treball de totes les persones professionals que atenen i acompanyen els qui pateixen Alzheimer.

La seua labor resulta essencial en el dia a dia de les persones afectades i de les famílies, que afronten els diferents canvis i necessitats que poden aparéixer amb l’evolució de la malaltia.

Bétera trasllada igualment el seu agraïment a les persones dedicades a la investigació i la recerca, tant en l’àmbit de la prevenció com en el desenvolupament i millora dels tractaments.

 

‘El no ja no és resposta’, lema del Dia Mundial de l’Alzheimer

El lema escollit enguany, ‘El no ja no és resposta’, acompanya una jornada que busca mantindre l’Alzheimer en el centre de la conversa social i recordar la necessitat de continuar avançant en recursos, investigació y suport.

La sensibilització és també una part important d’esta commemoració, ja que contribueix a generar una major comprensió sobre la realitat de les persones que conviuen amb la malaltia i sobre les necessitats que poden afrontar les seues famílies.

 

Bétera mostra el seu suport a les persones afectades i les seues famílies

Amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer, l’Ajuntament de Bétera vol mostrar la seua proximitat a les persones afectades i als familiars que les acompanyen diàriament.

La commemoració d’este 21 de setembre posa així el focus en tres elements fonamentals: atenció, investigació i acompanyament.

Un compromís que, des de Bétera, es planteja més enllà d’una única jornada: continuar treballant durant tot l’any per fomentar el benestar dels majors i estar al costat de les persones amb Alzheimer i de les seues famílies.

Bétera commemora el Dia Mundial de l’Alzheimer amb el compromís de millorar la qualitat de vida dels seus majors
Compartir

També et pot interessar